Handelsbetingelser

 

 

Generelle oplysninger

 

ChokoladeOnline.dk
CVR: 25116259


Nordre Strandvej 4
3250 Gilleleje
Danmark


E-mail: post@ChokoladeOnline.dk.
Telefon: 61611152
Etableringsdato: 18/10 2011

Betaling.

Betaling kan ske med Dankort,Visa/Dankort eller MobilePay.

Følgende kort kan anvendes:
Dankort, Visa/Dankort.

Der tages ikke gebyr ved betaling på ChokoladeOnline.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra ChokoladeOnline.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret. Der sendes ikke varer uden for Danmark.

Fragtpriser

Danmark:  49 kr. Ved køb over 600 kr. er fragt gratis.

PostDanmark som distributionspartner

Vi sender alle vores pakker med PostDanmark
Bemærk dog, at det kan forekomme, at vi selv leverer bestillingen, hvis vi er dit område med egne biler. I dette tilfælde vil du blive kontaktet inden. Leveringsprisen vil altid være den opgjorte ved bestilling uanset valg af levering.

Leveringstid efter bestilling.

Adresser i Danmark: 1 – 3 hverdage.
Bemærk: I meget travle perioder, især ved højtider som påske og jul, kan længere leveringstid forekomme grundet spidsbelastning i produktionen.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Returret
Der er ikke returret på varer købt på ChokoladeOnline.dk da der udelukkende sælges fødevarer.

Reklamationer 

Når du handler på ChokoladeOnline.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer til post@chokoladeonline.dk

Vi anbefaler at varerne opbevares (mørkt) mellem 10-18 grader.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendelesdato.

Du bedes i den forbindelse kontakte os på post@chokoladeonline.dk.dk.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan købe hos os på ChokoladeOnline.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail-adresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos ChokoladeOnline.dk v. LH Jensen og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og webredaktøren for ChokoladeOnline.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på ChokoladeOnline.dk er indehaver Lasse Hee Jensen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.


Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til ChokoladeOnline.dk.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til vores nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse og dit postnummer. Oplysningerne videregives ikke til andre.

Som registreret hos ChokoladeOnline.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til ChokoladeOnline.dk via e-mail:  post@ChokoladeOnline.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til post@ChokoladeOnline.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.


Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
Carl Jacobsens Vej 35 
2500 Valby 
www.forbrug.dk. 

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. 
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. 
Klagen indgives her http://ec.europa.eu/odr

 

 



 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 03.01.2017